התמסרות טקס עומק לזוגות מתקדמים בלבד.

סיכום תמציתי

מועד עדיין לא נקבע.
  • לומדים ומתרגלים התמסרות מוחלטת! זה עיקר הסדנה.
  • יוצרים אלכימיה עוצמתית ביותר ובריאת מציאות.
  • לומדים ומתרגלים מדיטציות עומק דרך המיניות.
  • חווים את שיא האינטימיות הרגשית והמינית בין בני הזוג.
  • לומדים לעומק וחווים את טקס ה "Pancha Makara" של דרך הקאולה.
  • שוברים טאבו, פורצים מוסכמות, זוכים בחופש העילאי.
  • מתרגלים לעומק את המיניות הטנטרית המקודשת והמייטונה - איחוד מקודש.
  • יוצרים חיבור רגשי ונשמתי שאין שני לו.

פרטים חשובים.

 
רמה
מתקדמים
נועזות
נועזת ביותר!
עירום
נחוץ.
מגע עם אחרים
אין
מחיר
500 ₪ לזוג
מיקום
מודיעין

האם אנחנו זוג מתקדם מאד?

במיוחד בסדנה הזו, מאד חשובה לנו ההתאמה לרמת הסדנה. כאשר מגיע לסדנה כזו זוג שלא מתאים לרמתה, נגרם סבל מיותר לכולם (לבני הזוג, לקבוצה ואף לנו כמנחים). אפילו נזק!

להגדרת הרמה ישנם שני אלמנטים עיקריים:

  • היכולת להתמסר למדיטציות עומק, טקסים ארוכים ועמוקים, רעיונות אזוטריים ולא שגרתיים של הטנטרה.
  • נינוחות מוחלטת עם המיניות והעירום במסגרת קבוצה מתוך חיבור אמיתי לאלמנט הקדושה.

זה חייב להתאים לשניכם!
העקרון המנחה הינו: "אם יש ספק - אין ספק!"

אם אתם מרגישים שכרגע זה קצת "מעבר לפופיק" עבורכם ואתם זקוקים למשהו יותר עדין, בואו באהבה לסדנת הדגל שלנו "פרפרים בבטן". או הצטרפו לסדנת ההמשך העדינה אף היא "צעדים ראשונים".

וכאן, בפולחן הקאולה הזה, אדם נבון צריך לעשות שימוש בכל אותם חומרים האסורים בכתבים הוודיים, מוצף ב"נקטר של יד שמאל", vāmāmrta (יין).


אבהינווהגופטה, TANTRALOKA פרק 29, פטאלה 10.

הרקע הרעיוני לסדנה.

התמסרות קשורה בהמון אספקטים של חיי טנטרה והיכולת להגיע להארה.
אנחנו מזמינים אתכם לקרוא אודות היכולת להתמסר ולשחרר שליטה בפרק המבוא לטנטרה. ההתמסרות מאפשרת לאדם לחיות מתוך רגיעה, זרימה וחוסר התנגדות. חשוב להבין שהתנגדות מכלה אנרגיה ומעכבת את התפתחותנו הפיזית, הרגשית והרוחנית.
הצורך שלנו בשינה, מנוחה, הנטייה שלנו לדחיינות, להימנעות, לביקורת ושיפוטיות, החולשות הרגשיות שלנו - כולם נובעים מהתנגדות. על כן ההתמסרות כה קריטית.
כשתקראו, תוכלו גם להבין לעומק מדוע התמסרות כה חשובה במיניות הטנטרית. מדוע אדם "חולה שליטה" לא באמת מסוגל להיכנס לסוג כזה של מיניות ממש עד הסוף, בטוטאליות.
המיניות הטנטרית מזמינה אותנו ללא בעיניים עצומות אל הלא נודע, מתוך ביטחון מלא בעוצמה הפנימית שלנו וההכרה שבידיעה שלעולם לא יכול לקרות לנו כלום.
גם אם לא תקראו במבוא - לפחות נדגיש עבורכם נקודה חשובה מאד - התמסרות אינה וויתור!!!. התמסרות באה מתוך עוצמה. וויתור בא מתוך חולשה.

בסדנה שלנו, ההתמסרות חשובה ביותר מעוד אספקט.
עבור האדם המערבי, המודרני, זה שחי חיים של לחץ, התחיבויות, שפע גירויים, דיעות, איסורים ועוד, קשה בד"כ להתחבר לרעיונות השונים כל כך, האזוטריים, של הקאולה.
זה מתחיל ברעיונות הפילוסופיים שמדברים על האחד, על מהות החיים והתודעה. זה ממשיך בהיבטים המעשיים של הטקסים השונים שמכילים אקטים שנחשבים אולי מוזרים, שונים, אף קיצוניים בעיני מי שלא נחשף לעומק הטנטרה (ואפילו למי שכבר נמצא בעומק יש לא מעט אתגרים).
לכן, כשבאים לסדנה שחושפת בפניכם את העומק המתקדם הזה - חשוב מאד להתמסר.
כשאין באמת התמסרות מלאה, קל מאד להיסגר מבפנים, לבטל משהו כשטויות, לחפף, לדלג. עולה ציניות, שיפוטיות, מבוכה. האנרגיה סגורה ובעצם מוציאה את כל הקבוצה מהמהות.

בתחילת פרק המבוא לטנטרה הסברנו את עיקרון המהות החשוב ביותר - עיקרון האחד.
מייד אחריו מופיע הסבר לגבי המושג "מאיה".
חשוב מאד לקרוא ולהבין לעומק את המשמעות של המושגים הללו. (בכלל, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את כל המבוא.)

לאור ההבנה שאנחנו בכלל לא חומר, אנחנו יישות של אנרגיה, מובן הצורך החשוב בזרימה חופשית של האנרגיה.
זה מוסבר מאד לעומק בפרק המבוא אודות המיניות הטנטרית. כל אנרגיה חייבת לזרום! אנרגיה שאינה זורמת, גורמת לנזק. כשכולאים או עוצרים אנרגיה של אש, נוצר פיצוץ, חשמל סטטי הורס מערכות בהיקפים של טריליוני דולרים (ברק הוא התפרקות חשמל סטטי), אנרגיה קינטית שנעצרת, הורסת (התנגשות).
גם בגוף שלנו זה קורה. אדם שהאנרגיה שלו לא זורמת כפי שצריך, אינו יכול להיות מואר. אבל עוד לפני כן, הוא לא יכול לחיות טוב, להיות בריא, להיות בקיימות טובה.
לכן, תמיד ניתן דגש על פתיחת מסלולי האנרגיה בגוף.

כשמתעמקים במשמעויות של עיקרון האחד, הן מההיבט האנרגטי/רוחני והן מההיבט הפיזי, מחברים אותו לרעיון ה"מאיה", מבינים בעצם שכל התפיסה שלנו את ה"מציאות" סביבנו אינה נכונה או מדוייקת.
הרבה דברים נובעים מתוך התפיסות הללו של האחד והמאיה. מתחילה הבנה שבעצם אנחנו חיים במושגים מקומיים ולא אוניברסליים.
אנחנו מוגבלים על ידי רעיונות של זמן, מרחב, גודל, יחסיות ועוד.
במושגים האוניברסליים בעצם אין גדול או קטן, קרוב או רחוק. כשפועלים במושגי תדר ואנרגיה, הכל אפשרי. אין גבולות. המיקרו והמאקרו אחד הם.
מתוך ההבנה הזו וההכרה בנוכחות האלוהית שבכולנו, טנטרה עסקה במה שמכונה בכתובים "כישוף". אין הכוונה לכישוף רע, או התערבות בהווייתו של האחר. זה לא מעניין את הטנטרה. הכוונה היא לרתום את האמת היקומית לטובת בריאת מציאות חיובית עבור עצמנו.

טנטרה רואה את הקיום היקומי, האלוהי, כאיחוד קוסמי בין שתי איכויות - שיווה ושאקטי, זכרי ונקבי.
תמצאו את התפיסה הזו בהרבה מקומות. למשל, עץ הספירות בקבלה מתאר בעצם הבחנה בין זכרי, נקבי והאיחוד שביניהם. האיחוד הזה קורה בהמון רמות. זה עשוי בהחלט להיות איחוד בין גבר ואישה, אבל בהחלט לא רק זה.
איחוד פיזי, מיני, בין אישה לגבר לא בהכרח יביא לאיחוד בין שיווה ושאקטי, שכן הוא יכול להיות טכני לחלוטין, משולל משמעות או עומק. איחוד בין שיווה ושאקטי עשוי להיות פנימי לגמרי, בתוך הווייתו של אדם. זאת, מכיוון שבכל אחד ואחת מאיתנו, ללא כל קשר למגדר, קיימות שתי האיכויות. הן לא בהכרח מאוזנות. הן גם לא בהכרח בהתאמה למגדר (קיימים גברים שהשאקטי שלהם דומיננטית, נשים שהן לחלוטין שיווה).
מאחר והמיקרו והמאקרו אחד הם, הרי שאותו איחוד פנימי תורם לאיחוד הקוסמי ברמות שאינן ניתנות למדידה.

ההתבוננות הזו, בשילוב עם התפתחויות היסטוריות של הטנטרה (הקשיבו בסקירת ההיסטוריה אודות האריים והשפעתם) הובילו לוויכוח נמשך, נצחי כמעט, באשר לנושא השילוב של מיניות בעולם הטנטרה.
הגישה המסורתית העתיקה, המקורית, זו שדגלה ועדיין דוגלת בנון-דואליות מוחלטת וקדושה בכל, תמכה מאז ומתמיד בתפיסה שהמיניות הינה חלק אינטגרלי מהמסע אל ההארה ואף מהווה קיצור דרך אליה.
התפיסה הזו רואה ביוני הפיזי פורטל, שער, לחיבור אל היוני הקוסמי, אל השאקטי. בלינגם היא רואה חיבור אל האור האלוהי. באיחוד המיני המקודש היא רואה אינטגרציה מוחלטת עם האיחוד הקוסמי בין שיווה ושאקטי. המיקרו והמאקרו הם אחד.
הוויכוח הזה ניטש עד ימינו בין המורים העוקבים אחר זרמים הנוטים יותר ימינה על המנעד (וטוענים שאין מקום למיניות פיזית בטנטרה) ובין מורים ההולכים בדרך הקאולה, ה VAMACHARA המקבלים את המיניות כחלק אינטגרלי מהווייתנו ועובדים עם המיניות כדי להגיע להארה.

הטקס המרכזי שנערוך בסדנה הזו נקרא Panchamakara או גם Panchatatva (חמשת היסודות או האלמנטים, ההוויות).
בעולם המערבי (במיוחד האמריקאים שאוהבים קיצורים וראשי תיבות) קוראים לטקס הזה טקס חמשת ה-M. זאת, מכיוון שכל הטטוות מתחילות באות "מ" בסנסקריט.
הטקס הזה מתואר במפורט ולעומק בחיבור ענק של אבהינווהגופטה מהמאה העשירית לספירה בשם Tantraloka. החיבור הזה מפרט בעומק בלתי רגיל גם את כל ההיבטים הרוחניים-רעיוניים הנדרשים וגם שורה ארוכה של טקסים, מדיטציות, התכווננויות ועוד. הרבה מעבר לטקס ה Panchamakara עצמו.
התורה המפורטת בטנטרהלוקה נלמדת ומתורגלת על פני חיים שלמים וגם זה אינו מספיק.
הטנטרהלוקה הינו בעצם התיעוד המפורט הכתוב האחרון של תורה שלמה של הקאולה ודרך השיווה הקשמירית. הוא אינו משאיר כל מקום לוויכוח על הנחיצות של העבודה עם חומרים "אסורים" (עבור תפישות אחרות) והעבודה עם אלכימיה ומיניות בדרך הקאולה.
הוא מעגן באופן חד משמעי את תפיסת האחד ואת החד משמעיות של הנון-דואליות בדרך הקאולה.
בסדנה שלנו, אין לנו סיכוי להתקרב אפילו ל 1% מכל מה שתואר בטנטרהלוקה. ועדיין, ניכנס באופן משמעותי הרבה יותר ממה שמקובל, לטקס העומק הזה.

ב"התמסרות" ניכנס יחד באומץ לעומק שבעולם המיניות הטנטרית. נחשוף בפניכם עולם מיסתורי וקסום של המיניות הטנטרית דרך טקסים אזוטריים וייחודיים.
הטקסים הללו בועטים במוסכמות הכלא החברתי, עושים שימוש במאכלים שונים, יוצרים אלכימיה וכישוף של בריאת מציאות.
חגיגה של ממש.


גם בערב זה, נעבוד במרחב מקודש שבו תמצאו בסביבה עוטפת, חמימה, בטוחה ומגוננת.
הערב הזה כולל עבודה ישירה על המיניות בעירום ומגע מיני מלא בין בני הזוג.
אם אתם מרגישים שכרגע זה קצת "מעבר לפופיק" עבורכם ואתם זקוקים למשהו יותר עדין, בואו באהבה לסדנת הדגל שלנו "פרפרים בבטן". או הצטרפו לסדנת ההמשך העדינה אף היא "צעדים ראשונים".

תמיד חשוב שהסדנה תתאים לשניכם מבחינת הרמה.

הסדנה הזו הינה ברמה גבוהה מאד. היא עמוקה, טקסית, מענגת במיוחד, אך דורשת התמסרות וסבלנות.



הו, את היקרה,
הכיצד יוכלו להיות העצמים הנקלטים [בתודעה], כאשר הקולטים אינם נוכחים? הקולט והנקלט, אינם אלא מציאות אחת.
לכן, הטמא אינו קיים.


אוּצִ'יסְמָה-בֳהִירָווָה טנטרה.

מהלך הסדנה.

כמיטב המסורת אצלנו בכל הסדנאות, נקבל את פניכם במרחב עם פינת קפה וכיבוד קל. תוכלו להתרווח, לנוח מהדרך ולהכיר קצת עד שנתחיל.

תמיד - בכל רמה של סדנה, לפני שניכנס לעומק הסדנה, נבנה יחד מרחב מוגן ובטוח . נתחייב כולנו בהרמת יד על שמירת הסודיות המוחלטת של כולם על מנת להבטיח לכולנו תחושת ביטחון, רגיעה ונינוחות במהלך הסדנה.

הסדנה תיפתח בהסברים מאד חשובים על מהותה של ההתמסרות, על זרמי הטנטרה ועל העבודה האנרגטית, עבודה בתדר מאד גבוה. חשוב מאד להבין את הרקע למה שיתבצע, שאם לא כן, עלולים בקלות לפספס את המהות הגבוהה שלה.

בתחילת הפעילות נבנה יחד מרחב עומק בטוח ואינטימי בתוך הקבוצה על מנת שנוכל לחוד נינוחים להמשך העבודה. נוכל להרגיש שכולנו אחד.
זו תהווה גם הכנה רגשית של כולם. כניסה לשקט שבפנים, לאווירה של קדושה, לנו-מיינד.

ניכנס כולנו למדיטציה מאד עמוקה שתכין אותנו רגועים ומאוזנים מבחינה אנרגטית להעמקת העבודה.
נקדש ביחד בטקס שתייה מיוחד את הנוכחות והאנרגיה של שאקטי, שתהייה נוכחת איתנו לכל אורך הטקסים.

נעבוד כקבוצה ונתרגל על מנת לפתוח את הסושומנה שלנו (החליל הפנימי) לזרימה חופשית של אנרגיית הקונדליני. התרגול הזה אינטנסיבי מאד גם מבחינה פיזית וגם מבחינה אנרגטית. זה לא תרגול שתפגשו בכל סדנה.
בהמשך נתכנס למדיטציה שתרגיע ותמקד אותנו באני הגבוה שלנו.

את הטקסים כל זוג יחווה במקדש הפרטי שלו.
כל זוג יארגן לעצמו מקדש פרטי על המזרן שלו. יכין אותו פיזית ואנרגטית להמשך העבודה.
יש כאן שילוב נפלא של האנרגיה והנוכחות של הקבוצה, עם הבועה הפרטית שלכם.
כל אחד עובד בנפרד ועם זאת, כולנו אחד.

נתכנס, נירגע, ניצור בינינו קשר בתוך הזוג ברמת הנשמה. ניכנס למרחב מאד אינטימי בינינו.

ניכנס לטקס מטורף של בריאת מציאות דרך עבודה אנרגטית עוצמתית ביותר.
זו עבודה של בריאת מציאות דרך התכוונות מדייקת ובקשת בקשות דרך בני הזוג שלנו כשיימצאו במצב אנרגטי מאד גבוה ומדוייק.

לאחר שנברך זה את ליבו של זה ונפתח את הלב במדיטציה מיוחדת, נהייה מוכנים לחלק השיא של הערב.

טקס ה Panchatatva (Panchamakara) ייערך תוך כדי הנחייה מאד מדוייקת ומפורטת.
אנחנו ננחה אתכם שלב שלב, גם מבחינת כוונת העומק של אותו שלב ואותה טטווה (אלמנט) שאיתו נעבוד באותו הרגע.
תקבלו לידכם צלוחיות עם הטטוות (בשר, דג, דגנים, יין) ונדריך אתכם מה לעשות איתם בכל שלב.
אם אתם צמחוניים / טבעוניים (או סתם נמנעים מסיבה זו או אחרת) - אל דאגה. ניתן לערוך את הכל גם באופן סמלי. אין שום הכרח או צורך לאכול באופן פיזי.
תוכלו לערוך מה שנחוץ בעיני רוחכם. מה שחשוב זו האנרגיה. הכוונה. הטרנספורמציה.

השלב החמישי והחותם של ה Panchatatva הוא המייטונה Maithuna.
זהו בעצם שלב האיחוד המקודש בין שיווה ושאקטי. איחוד מיני מונחה, מודרך ומוקפד שמהווה גם שער, פורטל עוצמתי לבריאת מציאות משותפת.
כמובן שאין כל חובה להגיע באמת למגע מיני מלא, למרות שזה מומלץ מבחינת מטרות הטקס והסדנה.
גם כאן, תוכלו לעשות הכל בעיני רוחכם, או לעשות ולעצור בכל שלב שירגיש לכם מדוייק.

אם קראתם את מה שתואר עד כה ועולה בכם השאלה "רגע, אבל מה בדיוק עושים? איך זה הולך בדיוק?" קראו את התשובה שלנו על השאלה הזו בחלק השאלות והתשובות למטה.
בנוסף - נאמר לכם בעדינות רבה שיש סיכוי שהסדנה הזו אינה עבורכם.
הסדנה דורשת מידה רבה מאד של התמסרות. התמסרות הינה גם היכולת לפסוע בביטחון אל עבר הלא נודע.
חלק ניכר מביטוי ההתמסרות הוא לא לדעת מראש מה בדיוק הולך לקרות ולהיות נוכחים בבטחון מלא בטקסים השונים.
תבינו שפתיחות מינית היא לא הפקטור היחיד (או הכי חשוב) שקובע את התאמתכם לסדנה הזו. זה הרבה יותר יכולת ההתמסרות לאזוטריות, לטקסיות, למדיטציה, לשיגעון המבורך שיש בטנטרה.
בבקשה מכם, אל תרגישו שאם זה לא מתאים לכם לחלוטין משהו "לא בסדר" אצלכם, או שאתם "לא ברמה".
העיקרון שלנו אומר - "מהר זה לאט. לאט זה מהר".
בחרו בסדנאות רגועות יותר כמו "פרפרים בבטן" או "צעדים ראשונים" ותיווכחו לדעת שהן עשירות ומהנות לא פחות וזה יאפשר לכם קצב התקדמות מהיר.

"startDate": "",

הסדנה מיועדת באהבה לכולם!!!

עבורנו - כל אדם הוא נשמה אלוהית וכך אנו מתייחסים לעניין.
הסדנה מיועדת לכל המגדרים האפשריים (כל עוד העבודה היא זוגית. אפשרי גם עבודה בשלישיה שמגיעה יחד).

LGBT Ribbon

שאלות נפוצות ותשובות:

אם במקרה חיפשתם חומר על טנטרה בגוגל, בבקשה תשכחו מכל מה שמצאתם. סיכויים גדולים שזה לא זה.
טנטרה היא תפישת עולם רוחנית עתיקה מאד שמבקשת להביא אדם להארה בדרכים שונות. מתוך שכך היא תורמת לחיים מאוזנים, של עוצמה ושלווה פנימית, שמחה ואהבה.
אולי שמעתם על כך שטנטרה זה מיניות. אם כן, רק חלק מהזרמים בטנטרה עוסקים במיניות וזו מיניות מקודשת שמטרתה לזרז את הדרך אל ההארה. זה ממש לא מה שקוראים ושומעים ברשת או צופים ביו-טיוב. יש ברשת המון בולשיט לצערנו. אם תרצו להעמיק מעט לפני הסדנה, תוכלו לקרוא באתר שלנו את המבוא לטנטרה.
בכל מקרה, בתחילת הסדנה יהיה מבוא די מפורט לגבי תפישת העולם והעקרונות החשובים של הטנטרה ומשם תוכלו להמשיך ולהעמיק.

ממש ממש לא! ואנחנו אומרים את זה מתוך הרבה ניסיון. תאמינו לנו.
תמיד עדיף ליישר קו ולהגיע לסדנה למתחילים. מי שלא מכיר כלום לא "ייפול" על משהו שלא מתאים לו/לה. מי שכבר חווה לא ישתעמם וכל הסיכויים שהוא יחווה משהו שונה ואחר. גם המבוא שתשמעו בטוח יחדש לכם לא מעט. כדאי להתחיל ללמוד ולתרגל יחד מאותה נקודה. זה הרבה יותר נכון.

לנו אישית, הכי נוח תשלום במזומן בתחילת הסדנה.
ניתן בהחלט לשלם ב Bit או ב PayBox.
תשלום בכרטיס אשראי אפשרי אך הוא הכי פחות עדיף לנו.

אנחנו לא שואלים אנשים לגילם. טנטרה מלמדת לקבל את כולם בקבלה מוחלטת וחוסר שיפוטיות.
עם זאת, אנחנו מודעים לצורך של אנשים.
ממוצע הגילאים בסדנאות שלנו נע סביב ה 35-55. אבל לא מן הנמנע שתפגשו גם צעירים או מבוגרים מכך.
במרבית הסדנאות שלנו כיום אין עבודה עם אנשים אחרים ואתם תמקדו בתוך הזוג שאתם. לכן, אין באמת משמעות לעניין הגיל. אנחנו יכולים לומר לכם מנסיון שהאווירה אצלנו במרחב היא כזו, שבאמת לא תחושו שום אי נוחות בקשר לעניין הגיל.
בסדנאות המתקדמות ישנה אינטראקציה בין המשתתפים. אבל כאן, חלק מההגדרה של "מתקדמים" עבורנו היא היכולת להתמסרות וחוסר שיפוטיות. לכן, ענין הגיל כאן גם פחות רלוונטי.

קודם כל, באמת באמת, מתוך הרבה ניסיון - לא קורה כלום!!!
לפני ומעבר לכל - אתם באים לחוות תורה מדהימה ובלי שום קשר לשטויות שאנשים לפעמים מגבבים על טנטרה - היו אתם שגרירים לספר להם מה היא באמת.
לכן, תבינו ותאמינו שאתם לא עושים שום דבר שהוא לא לגיטימי.
שנית - הרי גם הם (השכנה, החברים, הבוס או העובד) בחרו לבוא ולהתנסות. אז אתם באותה סירה. לא רק שזה לא יגרום לאי נוחות, אלא אף עשוי להוביל לחברות מסוג אחר לגמרי. מאד מיוחדת.
והכי חשוב - לפני תחילת הסדנה, כולנו כולל כולנו מתחייבים בהרמת יד שכל מה שקורה בסדנה, נשאר בסדנה. זה אומר - סודיות מוחלטת טוטאלית! אז אף אחד לא ייצא ויספר עליכם כלום. אפילו לא שהייתם שם.

אנחנו נשאלים את השאלה הזו תכופות. באמת שהשתדלנו להסביר כמה שיותר קרוב למציאות.
יש משהו שחשוב להבין. הסדנה הזו היא מסוג החוויות שאם מישהו ישמע, או יקרא אודות תרגיל מסויים זה או אחר (אולי אפילו יראה אותו בוידאו), הוא עדיין לא יהיה מסוגל להבין באמת מה בדיוק קורה שם.
זאת, מכיוון שההבנה האמיתית אינה טכנית! ההבנה היא חווייתית - דרך ההתנסות, הגוף, הנפש, שיתוף האנרגיה. טון ותדר של הקול בהנחייה או דיוק קטן של תנועת גוף או משהו דומה.
מבחוץ, לא בתוך החווייה, אין סיכוי להבין לעומק - אפילו אם אנחנו נהייה אלה שמתארים את התרגילים. להתרגיל, אותו תרגיל לכולם. החווייה והתוצאה - אישיות לחלוטין. אפילו ישתנו בתירגול חוזר של אותו תרגיל בדיוק.
מתוך שכך, תבינו - נדרשת רמה מסויימת (לא גבוהה במיוחד) של התמסרות והליכה אל ה(לא ממש) לא נודע.
פשוט בואו ותחוו.

אנחנו עובדים עם כולם באהבה רבה ובקבלה מוחלטת.
בכל הסדנאות בהן העבודה היא בתוך הזוג (רמה מתחילים-בינונית) אתם יותר ממוזמנים להצטרף בלי שום שאלות.
בסדנאות המתקדמות יש עבודה פיזית בעירום עם אחרים ואז עלולה להיווצר מטבע הדברים בעייתיות מול הקבוצה.
לעבודת עומק מתקדמת נשמח לארח אתכם במפגשים פרטיים, מכל הלב.

הסדנאות בקבוצה נערכות תמיד (למעט חריגים) בימי חמישי בשבוע ומתחילות בשעה 20:00.
משך הסדנה כ 4 שעות (לעיתים מעט יותר). אנחנו מסיימים בסביבות חצות - חצות וחצי.
במקום ישנה פינת קפה ומוגש כיבוד קל (עוגה / עוגיות /בייגלה). תוכלו להתכבד לפני הסדנה וכן במהלך ההפסקה שמתקיימת פחות או יותר באמצע הסדנה.

רמת הסדנאות כקטגוריה.

רק מתוך הצורך, אנחנו מחלקים את הסדנאות לרמות.
האמת היא שהרמה יכולה להיות מהבחינה האישית מאד מתקדמת גם בסדנה למתחילים וההיפך.

מתחילים: סדנאות עדינות ביותר, ללא עבודה בעירום. בד"כ מגישות מבוא וסקירה על מהות הטנטרה ועקרונותיה. העבודה תמיד רק בתוך הזוג ואינה מאתגרת. לא נדרש שום נסיון קודם ומתאימות לכל אדם.
בינוני: בסדנאות האלה כל העבודה המחייבת הינה עדיין רק בתוך הזוג. יכול להיות שפה ושם תהייה אינטראקציה בין המשתתפים, אבל רק כזו שאינה מחייבת. בסדנאות האלה כבר ישנה האפשרות לעבודה בעירום. גם אם תבחרו שלא לעבוד בעירום, אתם צריכים לקחת בחשבון שיהיו סביבכם אנשים שכן יבחרו בכך. בנוסף, הסדנאות האלה כבר קצת יותר מחייבות עומק ויכולת התמסרות לעבודה של טקסים ומדיטציות.
מתקדם: סדנאות מתקדמות מחייבות מכמה היבטים.
  • יש עבודה בעירום על המיניות עם חברי הקבוצה האחרים. אין מגע מיני, אבל כן יש מגע בעל אופי מיני, בגבולות שלכם.
  • יש הרבה מאד עומק. יש עבודה עם מדיטציות מתקדמות, טקסים איזוטריים לא שגרתיים.
  • אין פה כבר מקום למבוכה, לציניות, להימנעות או שיפוטיות וחוסר קבלה של האחר.
  • אנחנו בונים על הבשלות שלכם ועל הסכמתכם עם עקרונות הטנטרה הבסיסיים.